Pozycja | Statystyki WWW | Opis Strony WWW | Miniaturka |
---|---|---|---|
1 |
Ranking: 17 408 Ilość odwiedzin: INF Nota końcowa: Adres www: Nasza ocena: 8 |
Tradycyjne kartki świąteczne wciąż popularne w firmach
W wielu firmach wciąż praktykowany jest bardzo piękny i praktyczny zwyczaj posyłania kartek świątecznych do klientów, partnerów lub przyjaciół firmy. Bardzo często używane są do tego tradycyjne kartki świąteczne z logo. Są one może droższe od kartek elektronicznych, ale też bardziej budują fizyczną więź z klientem. Inaczej klient odbiera nawet najpiękniejsze kartki elektroniczne, a inaczej wyposażone o odręczne podpisy lub życzenia kartki świąteczne z logo firmy. To sprawia, że popyt na papierowe, klasyczne kartki świąteczne jest w firmach ciągle bardzo duży. Kartki tego rodzaju przygotowuje także agencja reklamowa Fox Studio. |
![]() |
TweetGaleria![]() | |||
Dodaj KomentarzPoleć stronę |
|||
Pozostałe artykuły z kategoriiProblem związany z duplikacją treści.![]() Co to jest duplikacja treści? W sytuacji, gdy ktoś ukradnie z naszej strony treść i opublikuje ją na swoim blogu czy tej stronie firmowej to dochodzi do tak zwanej duplikacji treści. Wtedy warto... Zatrudnij hostessę, nie martw się o event![]() W obecnych czasach eventy i wszelkiego rodzaju wydarzenia, które mają na celu między innymi promocję, nie mogą obejść się bez hostess. Hostessy jak dobre duchy danego miejsca mogą sprawić, ... Pełny asortyment opakowań z nadrukiem![]() Opakowania foliowe spełniają dziś dwojaką funkcję. Oprócz faktu, że zabezpieczają one towar przed zniszczeniem, są także nośnikiem informacji i reklamy. Ich zewnętrzna forma pozwala ponadt... Praktyczne pendrivy reklamowe![]() Interesującym i sprawdzonym sposobem na promocję oferowanych w naszej firmie produktów i usług, są szeroko rozumiane stylowe i znajdujące funkcjonalne zastosowanie w codziennym życiu gadżety r... Wzrok klienta skupi się na Twoim produkcie.![]() Chcesz, aby Twój produkt wyglądał czysto, schludnie, był ciekawy i kusił wyglądem? Istotną sprawą jest nie tylko zawartość opakowania, ale również samo opakowanie, które prócz wartości ... |